Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

onsdag 28. august 2013

Reduksjon i kommunal sektor.

Nå som bloggen har blitt en så gedigen suksess. Har jeg sett meg nødt til å gå ned i stillingsprosent i min faste jobb. Tidligere jobbet jeg 100%, men etter at bloggen tar mesteparten av min våketid. Så har jeg sett meg nødt til å kutte ned på jobben i kommunen. Så nå trenger jeg ikke lenger snike meg inn på toalettet for å forfatte et blogg innlegg. Dette kan jeg nå gjøre med hevet hode hjemme i den slitene 3 seteren.
Jeg har derfor nå 2 dager hvor jeg kan sitte i fred og ro og få satt ned på "papir" hva som skjer i mitt travle og spennende liv.
Noen onde tunger vil ha det til at jeg sitter og dikter opp, men den gang ei. Jeg er en heldig sjel som lever dette jet set livet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar