Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

torsdag 29. august 2013

Peep show ?

For få dager siden kom undertegnede og konemor hjem fra kjærlighetsferie i Kizilot i Tyrkia.
Om jeg skal si det selv er jeg blitt ganske så brun. Ikke nok med det, men jeg har meldt meg inn på et treningsstudio. Husk ingen reklame. 
Ikke nok med det, men jeg har de 5/FEM siste dagene vært på Høgåsen med hundene. Veltrent kropp det er topp
Men jeg har tenkt at allmenheten skal få skue denne veltrente muskeløse kroppen i morgen når jeg stusser ugresstunet. For at flest mulig skal få ta del i dette. Tenkte jeg at jeg skulle starte klokken 17.00, men dette er selvfølgelig væravhenig. Ettersom jeg regner med at både den internasjonal og lokalpressen vil stille med telelinser og tv-bilder. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar